DAMAGE CONTROLL: 17.MAI-PØLSE

 

Nå er jeg kanskje litt sent ute, men for de av dere som enda ikke har hivd innpå med 17.mai-snacks, tenkte jeg bare å komme med et lite forslag til hvordan du kan gjøre dagens pølsespising noen hakk sunnere. Jeg har nemlig unnet meg med en 17.mai-pølse jeg også, men med visse justeringer.

 



Og det smakte konge! Cottage cheese med sjalottløk og persille var faktisk en overaskende god erstatning for potetsalat, selv for meg som egentlig er en potetsalatelsker. Ønsker du en sunnere is i dag også, kan du lage din egen sunne versjon, som jeg har skrevet et innlegg om tidligere her.

 

Gratulerer med dagen alle landsmenn!

 

7 kommentarer

Tuva

17.mai.2011 kl.14:54

Ha en fantastisk 17. mai!

Jenny

17.mai.2011 kl.15:45

Ah, mandler var litt ny for meg. Men det med cottage cheese med persille og sjalottløk som erstatning for potetsalat, DET tenkte jeg også når jeg smakte den.. Skal definitivt utnyttes i sommer :) Bare synd jeg ennå ikke har funnet sukkerri sennep!

Ha en fin dag videre!

Solgave Spydsdatter

17.mai.2011 kl.16:16

Omnomnom.... Nå fikk jeg lyst på pølsevarianten din. Jeg har prøvd meg på noen ulike sunne pølsevarianter selv, oppgjennom, men cottage cheese var ny! Hihih

lovelyliller.com

17.mai.2011 kl.23:07

det der var jo en sunn variant ja :D

inf3ct

18.mai.2011 kl.17:26

Oi, skikkelig uvant, men hørtes slettes ikke verst ut! :D det må jeg prøve en gang

Ivar Rodriguez Kristoffersen

19.mai.2011 kl.18:24

Dette ser faktisk veldig godt ut :)

Hedda

21.mai.2011 kl.13:55

Slett ikke verst, men ville nok bytte ut tortilla med speltlomper:) Smaker mye bedre!

Skriv en ny kommentar

hits